Vi har skiftet til nyt servicesystem

notes-warning

Få adgang til din servicerapport

SILHORKO skiftede i efteråret 2022 til et nyt servicesystem. Datoen for dit seneste servicebesøg afgører, hvilken kundeportal du skal benytte for at se din servicerapport. 

Har du haft servicebesøg efter den 3. oktober 2022, skal du benytte den nye kundeportal. Har du ikke en brugerprofil til den nye kundeportal, kan du oprette den nederst på siden her.

Brug for support? Vi sidder klar på tlf. 87 93 83 00 

Opret brugerprofil til ny kundeportal

For at få adgang til den nye kundeportal, skal du først have oprettet en brugerprofil. Udfyld felterne og indsend dine oplysninger. Herefter sender vi dig en mail med din nye brugerprofil.

Vi bruger dine personoplysninger for at kunne kontakte dig og oprette dig som bruger i vores kundeportal. Men vi sørger for at passe godt på dem. Læs mere om vores persondatapolitik.

keyboard_arrow_up