Vi arbejder konstant på at forbedre brugeroplevelsen for vores kunder, og har derfor opdateret kundeportalen med et nyt design og nye muligheder:
Mobilvenligt design
Mulighed for selv at administrere adgangskode
Mulighed for at samle flere installationsadresser på den samme konto
Første gang du logger ind på den nye kundeportal skal du oprette en ny konto. Nedenfor finder du en kort guide til hvordan det gøres. Du er også meget velkommen til at kontakte vores serviceafdeling, som kan guide dig igennem processen.
God fornøjelse med den nye kundeportal.
Første log-in
Første gang du kommer ind på den nye kundeportal, skal der oprettes en ny konto. Klik på "Opret ny konto"
Opret ny bruger
Til at oprette en ny konto skal du bruge dit kundenummer og et fakturanummer. Du kan finde begge dele fra de fakturaer du har modtaget fra SILHORKO. Når alle felterne er udfyldt vil du modtage en bekræftelsemail på den e-mail adresse som du har registreret ved oprettelse.